Friday, September 21, 2012

Support system



* Habis 3 cycles - neuro, medical genetic dan smii. Alhamdulillah.


* Ayat makan diri : "Salam wbt, budushie doktora (future doctors), esok kite dtg kul 8.30 ehh,
 sape lambat belanja ice cream." (ingin menjadi starasta yang berwibawa)

   Teka siapa datang paling lambat? T_T masuk-masuk kelas, tunduk pandang lantai. malu,
   sambil terdengar bunyi2 ketawa dibelakang. Sabar2, nnti aynn belanja ice cream 10 RUB sorg.


***


"Ibu janganlah sedihhhh, ibu kan ada kakak." She nodded.

Menjadi kekuatan bagi orang yang paling kita syg adalah satu rahmat dan tanggungjawab. Saling kuat-menguatkan, orang lain takkan faham apa yang kamu faham.









Tuesday, September 11, 2012

Den Gorada


Den Gorada = Hari Bandar Volgograd

Dah masuk tahun keempat tapi tak pernah ingat pun ade Den Gorada sebelum ni. =.=''

Since ppl say, 4th year is the year of honeymoon (tipuuuu..mungkin hanya utk cycle Radiology je), acu and me went for date at a new restaurant, SUSHI HOUSE to celebrate den gorada, last saturday.

Affordable price, strategic location (just beside our university), good service, awesome food, a bubbly companion, and a night spent at Qalam really made my Saturday. Food for our body and soul. hah. baru fair! :D

free orange sorbet. Benda free semua sedap :)

Morrocan Tea. Honestly, we did not like it. etie kata mcm minyak mestika. :p

This came together with the morrocan tea. 
Rolls 'Chili' and 'Russki'. 

Гедза с морепродуктами

Саке спайси

and we ordered a dessert called Ролл Баунти. Sangat best sampai tak sempat ambil gambar.




budak comel makan cotton candy yang sama besar dgn badan dia...aishhh, kidnap kangg

video


 tengok budak2 nie menari, teringat dua org buah hati saya : reena and tisya. 

"Kakak jangan lupakan kitorg ok?"

"Dah takde sape nak buat bising dalam rumah lagi."

*kelakar ada, sedih pun ada bila dorg ckp mcm tu. btw, sape yang slalu buat bising hahhhhh?*

video

a video can't lie. hehe. They are my cousins btw.


ps. siapa tak rindu :(

pps. 'Diplopia' kira byk duit. May Allah bless our our raya celebration this year.



Assalamualaikum.